W tym odcinku omawiamy opisaną przez Roberta Cialdiniego zasadę niedostępności i jej wpływ na decyzje zakupowe konsumentów oraz implikacje etyczne stosowania tej taktyki w e-commerce. Analizujemy wykorzystanie tej zasady jako narzędzia marketingowego i sprawdzamy, czy da się ją zastosować na Allegro.
– Dowiedz się, jak zasada niedostępności wpływa na zachowania konsumentów.
– Odkryj, w jaki sposób niedostępność produktów jest wykorzystywana na Allegro i sklepach internetowych.
– Zrozum konsekwencje nieetycznych działań marketingowych
– Poznaj etyczne aspekty stosowania niedostępności jako strategii sprzedażowej.
Posłuchaj, aby zrozumieć, jakie metody działają na Allegro, a których praktyk należy unikać, aby budować trwałe relacje z klientami.
Daj nam znać, czy przedstawiane przez nas metody sprawdzają się w Twojej działalności. Dołącz do naszej grupy na Facebooku, gdzie wymieniamy się wiedzą i pomysłami na rozwój sprzedaży online: https://www.facebook.com/groups/neuromarketing.na.allegro