03 Czym jest torowanie i jak wpływa na chęć zakupu u Klienta
W odcinku „Czym jest torowanie i jak wpływa na chęć zakupu u klienta?”, omawiamy strategie torowania i kotwiczenia w kontekście sprzedaży przez Internet. Analizujemy, czy delikatne skojarzenia mają zdolność wpływania na nasze decyzje zakupowe oraz czy możliwe jest wykorzystanie tych technik na platformie Allegro.
02 Jak zachęcić klienta do zakupu wykorzystując metody kotwiczenia
W tym odcinku poruszamy temat związany z wpływem kotwiczenia na podejmowanie decyzji zakupowych. Wyjaśniamy to pojęcie, mówimy o związku kotwiczenia z torowaniem oraz o badaniach dotyczących wpływu tego zjawiska na nasze życie i podejmowane decyzje zakupowe.
01 Jak pułapki cenowe zwiększają sprzedaż na Allegro
W dzisiejszym odcinku podcastu „Neuromarketing na Allegro” odkrywamy fascynujący świat pułapek cenowych i strategii cenowych na platformie Allegro. Dowiesz się, jakie są podstawy tworzenia atrakcyjnych ofert zestawowych i jak wykorzystać minimalne różnice w cenach, aby zwiększyć konkurencyjność swojej oferty.