To nie jest typowy odcinek naszego podcastu, i nie jest to przypadek. Okazało się, że w dniu nagrania mija dokładnie 100 dni od premiery naszego pierwszego odcinka i równocześnie przekroczyliśmy pierwsze 1000 pobrań. W tym odcinku rozmawiamy o znaczeniu informacji zwrotnych od słuchaczy, o sztucznej inteligencji, a nawet o pewnej słuchaczce, która zastosowała omawiane przez nas neuromarketingowe pomysłu i dobrze na tym wyszła 🙂
Podczas dyskusji na temat rewolucji technologicznej, Karolina podkreśla znaczenie empatii w kontaktach z klientami. Dziękujemy Wam za to, że jesteście z nami i obiecujemy kontynuowanie ciekawych tematów w kolejnych odcinkach!
Daj nam znać, czy przedstawiane przez nas metody sprawdzają się w Twojej działalności. Dołącz do naszej grupy na Facebooku, gdzie wymieniamy się wiedzą i pomysłami na rozwój sprzedaży online: https://www.facebook.com/groups/neuromarketing.na.allegro