#14 | Sprzedaż online – Neurobranding jako klucz do sukcesu. Etapy tworzenia marki.

W tym odcinku poruszamy temat Neurobrandingu, czyli budowy marki w kontekście badań neuromarketingowych. Będziemy rozmawiać o tym, czy firmy, które handlują na co dzień produktami różnych producentów, powinny tworzyć swoją własną markę, czy raczej opierać swoje działania o rozpoznawalne marki, które mają w swojej ofercie.

Tworzenie marki może pomóc dystrybutorom w budowaniu lojalności klientów, można jednak mieć wątpliwości, jak znaleźć przestrzeń dla własnego brandu, gdy sprzedaje się dobrze znane produkty innych producentów. Posłuchajcie tego odcinka i sprawdźcie, jaką rolę odgrywa marka w naszym społeczeństwie i jakie są tajniki jej budowania.

Daj nam znać, czy przedstawiane przez nas metody sprawdzają się w Twojej działalności. Dołącz do naszej grupy na Facebooku, gdzie wymieniamy się wiedzą i pomysłami na rozwój sprzedaży online: https://www.facebook.com/groups/neuromarketing.na.allegro

słuchaj w Spotify logo
słuchaj w Apple Podcast logo
logo YouTube

POSŁUCHAJ TAKŻE