Maj i czerwiec 2025 przynoszą kolejną falę zmian na Allegro – sprawdź, jak się do nich przygotować i nie stracić na sprzedaży. W tym odcinku omawiam kluczowe aktualizacje, które dotyczą m.in. algorytmu trafności, zasad promowania ofert i działania Allegro Ads. Opowiadam, co zmienia się w kosztach kampanii, jak interpretować nowe wymagania unijne (np. EPR dla baterii) i jak dostosować oferty, by nie wypaść z gry.
Ten odcinek pomoże Ci zrozumieć, co naprawdę ma znaczenie i jak mądrze zarządzać sprzedażą w dynamicznie zmieniającym się środowisku Allegro.
Między innymi dowiesz się:
– jak dostosować się do zmian bez obniżania marży,
– co zrobić, by nie stracić pozycji w rankingu ofert,
– o zmianach w abonamencie
– jak zareagować na zmiany w sortowaniu ofert promowanych,
– czego wymaga Allegro w związku z unijnymi regulacjami.
🔗 A poniżej linki:
– oficjalne komunikaty Allegro dla sprzedawców – ustaw tę stronę jako startową:
https://help.allegro.com/pl/sell
– zasad przewozu wybranych produktów przez InPost
https://help.allegro.com/pl/sell/a/29-maja-inpost-zmieni-zasady-przewozu-niektorych-produktow-D72eZgrv4hb
– rekomendowane do posłuchania odcinki podcastu:
#36 | Czym jest algorytm trafności na Allegro i jak wpływa na naszą sprzedaż w tym serwisie.
#68 | Jak wybrać dobrą agencję Allegro Ads i zapewnić sobie wsparcie w sprzedaży na Allegro.
Daj nam znać, czy przedstawiane przez nas metody sprawdzają się w Twojej działalności. Dołącz do naszej grupy na Facebooku, gdzie wymieniamy się wiedzą i pomysłami na rozwój sprzedaży online: https://www.facebook.com/groups/neuromarketing.na.allegro