#51 | Kolory w ecommerce. Co neuromarketing mówinam o tym, jak kolory wpływają na zachowania konsumentów.

W tym odcinku podcastu „Neuromarketing na Allegro” Karolina omawia wpływ kolorów na emocje klientów i efektywność kampanii marketingowych. Czy odpowiednio dobrane kolory mogą zwiększyć rozpoznawalność marki i wspierać sprzedaż bez dodatkowych kosztów na promocję?

Ten podcast jest o:
– Roli kolorów w neuromarketingu i komunikacji wizualnej.
– Zwiększeniu zaangażowania użytkowników w social media.
– Budowaniu spójnej tożsamości wizualnej.
Słuchając tego odcinka, dowiesz się, jak:
– Kolor czerwony może wywoływać intensywne emocje i wpływać na naszą energię.
– Kolor niebieski buduje poczucie bezpieczeństwa i zaufania.
– Kolor zielony kojarzy się z naturą i ekologią, podczas gdy kolor pomarańczowy wzbudza uczucie radości i energii.
Poznasz także zastosowanie kolorów takich jak różowy, biały, czarny, złoty, srebrny oraz ich wpływ na wizerunek różnych marek, takich jak Netflix, Facebook, Żabka, Victoria’s Secret, Apple, Louis Vuitton, Tesla i innych. Dowiedz się, jak wykorzystać kolory do przyciągnięcia klientów i podniesienia efektywności działań marketingowych.

Daj nam znać, czy przedstawiane przez nas metody sprawdzają się w Twojej działalności. Dołącz do naszej grupy na Facebooku, gdzie wymieniamy się wiedzą i pomysłami na rozwój sprzedaży online: https://www.facebook.com/groups/neuromarketing.na.allegro

słuchaj w Spotify logo
słuchaj w Apple Podcast logo
logo YouTube

POSŁUCHAJ TAKŻE